(58) 526 10 21 rezerwacja@orle.com.pl
  • Hotel
    • Hotel nad morzem
    • Pokoje hotelowe
    • Atrakcje i udogodnienia dla dzieci
    • Wyspa Sobieszewska
    • Przydatne informacje
    • Warto wiedzieć
  • Oferta
    • Oferta Hotelu Orle
    • Oferta konferencyjna
    • Przyjęcia weselne
  • Pakiety
  • Spa & wellness
    • Nasze spa
    • Opis SPA
    • Basen rekreacyjny, Jacuzzi
    • Sauna, fitness
    • Fizjoterapia i promocja zdrowia
  • Restauracja
    • Opis
    • Menu
  • Galeria
    • Hotel
    • Pokoje
    • Restauracja
    • Spa&wellness
    • Basen
    • Sale zabaw
    • Sale konferencyjne
    • Siłownia
    • Sala klubowa
  • Kontakt
Zarezerwuj swój pobyt
Zarezerwuj swój pobyt

Warto wiedziećJak powinna wyglądać obsługa hotelowa?

Jak powinna wyglądać obsługa hotelowa?

    Przyjazd

    /

    Wyjazd

    /
    Zarezerwuj swój pobyt

    Dobry hotel to taki, w którym goście czują się komfortowo. Ich oczekiwania musi spełniać przede wszystkim standard pokojów i apartamentów. Nie mniej ważna jest też jednak sprawna obsługa. Recepcjoniści, managerowie oraz osoby dbające o porządek w obiekcie stają się niejako jego wizytówką. To oni mają kontakt z gośćmi i to oni w dużej mierze odpowiadają za renomę hotelu. Ich postawa świadczy o jakości usług, ale także buduje atmosferę w obiekcie. Jacy powinni być? O tym, co powinno wyróżniać dobrą obsługę hotelową, piszemy poniżej.

    Dobra obsługa hotelowa – czyli jaka?

    Niezależnie od tego, czy mowa o pensjonacie w małej miejscowości, czy też hotelu z basenem nad morzem wysoka kultura osobista i życzliwość to cechy, które powinny wyróżniać każdą dobrą obsługę hotelową. Pracownicy hotelu powinni zwracać się z szacunkiem nie tylko do gości, ale także do swoich kolegów i koleżanek z pracy. Ich przyjazne relacje mają istotny wpływ na atmosferę. Wzajemnej niechęci nie da się ukryć, a napięcie między pracownikami może udzielać się gościom. Co więcej, optymistyczne nastawienie obsługi sprawia, że goście czują się w hotelu mile widziani. To ważne, by wiedzieli, że są otoczeni troską i w każdej chwili mogą liczyć na pomoc.

    Osoby zatrudnione w hotelach powinny starać się zrozumieć potrzeby gości i reagować na ich prośby tak szybko, jak to tylko możliwe. Musi ich przy tym wyróżniać indywidualne podejście do każdego z nich. Personel w każdym przypadku powinien szukać rozwiązań, które okażą się najkorzystniejsze dla konkretnej osoby. Z tego powodu obsługa cierpliwie i z uśmiechem na twarzy powinna odpowiadać na każde pytanie. Goście muszą mieć pewność, że w każdej chwili zostaną wysłuchani, a ich problemy nie zostaną zbagatelizowane.

    Równie ważna jest dyskrecja. Dobra obsługa powinna być na każde zawołanie gości. Jednocześnie jednak nie może być przy tym nachalna. Nie powinna naruszać ich prywatności ani uprzykrzać pobytu swoją obecnością. Personel musi działać niemal niezauważenie. Tym, co wyróżnia dobrą obsługę hotelową, jest też znajomość okolicy i lokalnych atrakcji. Goście często pytają o te kwestie, dlatego ważne jest to, by obsługa potrafiła odpowiedzieć na zadawane przez nich pytania.

    Łatwo
    nas znaleźć

    Zobacz jak dojechać

    Recepcja

    502 388 245

    Rezerwacje

    (58) 526 10 21
    rezerwacja@orle.com.pl

    Adres

    ul. Lazurowa 8,
    Sobieszewo,
    80-680 Gdańsk

    Menu

    • Rezerwacja
    • Hotel
    • Spa & wellneess
    • Restauracja
    • Galeria
    • Kontakt

    © 2025 Hotel Orle

    Polityka prywatności

    Projekt i wdrożenie: NOVEO Interactive

    Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

    Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich plików cookie używamy lub wyłączyć je w .

    logo-black
    Powered by  GDPR Cookie Compliance
    Przegląd prywatności

    Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą wygodę użytkowania. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i spełniają takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię, gdy wracasz na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

    Niezbędne ciasteczka

    Ściśle niezbędne pliki cookie powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać Twoje preferencje dotyczące ustawień plików cookie.

    Jeśli wyłączysz ten plik cookie, nie będziemy mogli zapisać Twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzisz tę witrynę, będziesz musiał ponownie włączyć lub wyłączyć pliki cookie.

    Ciasteczka stron trzecich

    Ta witryna korzysta z Google Analytics w celu zbierania anonimowych informacji, takich jak liczba osób odwiedzających witrynę i najpopularniejsze strony.

    Włączenie tego pliku cookie pomaga nam ulepszyć naszą witrynę internetową.

    Najpierw włącz niezbędne pliki cookie, abyśmy mogli zapisać Twoje preferencje!

    Polityka prywatności

    Więcej informacji o naszej Polityce prywatności