Coraz więcej pracodawców zdaje sobie sprawę z tego, jak dobra atmosfera wpływa na jakość wykonywanych przez pracowników obowiązków. Dlatego też coraz bardziej popularne w wielu firmach są coroczne imprezy integracyjne. Dzięki nim starzy pracownicy mogą wreszcie porozmawiać o czymś więcej niż tylko o pracy, a nowe osoby poznać resztę załogi i dowiedzieć się kto jest kim. Jak i gdzie zorganizować udaną imprezę integracyjną?
Przede wszystkim warto zabrać pracowników w fajne miejsce. Od lat pracownicy dużych i małych firm najbardziej chwalą sobie imprezy integracyjne nad morzem. Wyjazd nad morze zawsze kojarzy się z relaksem, zabawą i wprawia wszystkich w dobry humor. Chyba nie ma osoby, która nie lubiłaby krótszych czy dłuższych spacerów po plaży i zapachu mokrego, nadmorskiego piasku. Polski Bałtyk ma swój urok nawet zimą, gdy wieje chłodny wiatr. Osoby, które będą chciały chwilę odetchnąć od zabaw integracyjnych lub porozmawiać na spokojnie w mniejszych grupach ucieszą się z możliwości „ucieczki” na plażę. Do tego wszystkiego pobyt nad morzem relaksuje. Szum fal i jod pozytywnie wpływają na organizm, dlatego też pracownicy poczują się na integracji jak na krótkim urlopie.
Aby wyjazd był udany, niezbędny jest dobry hotel. Warto poszukać obiektu, który ma doświadczenie w zakresie organizacji imprez integracyjnych. Obsługa poinformuje nas o możliwościach swoich sal szkoleniowych i konferencyjnych, podpowie jakie menu sprawdza się najlepiej i doradzi, kogo warto zatrudnić jako DJa na wieczorne party. Zadba również o kącik kawiarniany w trakcie szkoleń czy prezentacji. Dobry hotel zagwarantuje też naszym pracownikom komfortowe pokoje, będą więc oni usatysfakcjonowani odpoczynkiem na wyjeździe. Jeśli nie mam swojego pomysły na integrację, warto porozmawiać z obsługą hotelu, czy nie jest w stanie zorganizować jakichś atrakcji dla naszej załogi. Doświadczone hotele z reguły mają co najmniej kilka pomysłów na ciekawe wycieczki po okolicy.
Łatwo
nas znaleźć