ostatnie wpisy
Blog Hotelu Orle – poznaj bliżej to, jak działamy! - strona 2
Dlaczego warto korzystać z cateringu hotelowego?
Dobre hotele oferują Gościom nie tylko komfortowy nocleg, ale i pełny pakiet atrakcji. Zwykle dysponują własnymi restauracjami, w których serwują różnorodne posiłki. Dodatkową usługą, jaką wiele z nich zapewnia, jest catering. Ten cieszy się szczególną popularnością przy organizacji imprez okolicznościowych oraz konferencji i eventów firmowych. Z jakich powodów warto z niego korzystać? Argumentów może być wiele, ale my w dzisiejszym artykule przedstawimy trzy najważniejsze z nich.
Co brać pod uwagę przy wynajmie sali konferencyjnej?
Nie każda firma dysponuje salą konferencyjną. Nie zawsze też w jej siedzibie da się zorganizować spotkanie biznesowe czy szkolenie dla pracowników. Coraz więcej przedsiębiorców uważa również, że dla powodzenia rozmów z kontrahentami warto prowadzić rozmowy w neutralnych miejscach. Z pomocą w takich przypadkach przychodzą np. hotele, które oferują wynajem sal konferencyjnych. Co wziąć pod uwagę przy wyborze takiego miejsca? Oto nasze wskazówki.
Jakie wyposażenie musi zapewnić hotelowa sala konferencyjna?
Organizacja szkoleń i konferencji w hotelach to już niemalże powszechna praktyka. Jej popularność jest motywowana wieloma praktycznymi pobudkami. Hotele są zlokalizowane w dobrych punktach komunikacyjnych, a poza tym zapewniają możliwość noclegu i wyżywienia dla uczestników. Dysponują również komfortowymi salami konferencyjnymi, które mogą pomieścić nawet kilkaset osób. Za ich wyborem przemawia też nowoczesne wyposażenie takich sal.
Dlaczego warto wybrać hotel z własną restauracją?
Wyżywienie to jedna z najważniejszych kwestii branych pod uwagę przy organizacji wyjazdów. Każdy z nas chce jeść smacznie, zdrowo i różnorodnie również poza domem. I choć w kurortach turystycznych restauracji nie brakuje, w dłuższej perspektywie codzienne poszukiwania idealnych smaków bywają męczące. Z tego powodu wielu podróżujących wybiera hotele z własnymi restauracjami. Dlaczego takie rozwiązanie się sprawdza i co sprawia, że tak wielu z nas chętnie się na nie decyduje?
Jakie dodatkowe usługi oferuje dobry hotel?
Definicja dobrego hotelu dla każdego może oznaczać coś innego. Wszyscy z pewnością przywiązują dużą wagę do jego lokalizacji, standardu pokoi i apartamentów oraz ceny za dobę. Ci, którym zależy jednak na wyższym standardzie, zapewne biorą też pod uwagę dodatkowe udogodnienia i atrakcje, z których można korzystać podczas pobytu. Co do nich należy? Jakie usługi podnoszą prestiż obiektu i tym samym zwiększają komfort Gości? O tym piszemy w dzisiejszym artykule.
Z jakim wyprzedzeniem rezerwować noclegi w nadmorskim hotelu?
Bałtyk zachwyca o każdej porze roku. Najwięcej turystów odwiedza jednak nadmorskie kurorty w sezonie wakacyjnym. Z tego powodu znalezienie noclegu w letnich miesiącach bywa nie lada wyzwaniem. Jeśli więc planujesz dłuższe wakacje lub krótki wyjazd, pamiętaj, by z wyprzedzeniem zarezerwować hotel. Dzięki temu nie tylko znajdziesz miejsce, które spełni Twoje oczekiwania, ale przede wszystkim nie doświadczysz problemów z brakiem wolnych pokoi w najlepszych obiektach. Kiedy jest najlepsza pora na rezerwację noclegu?
Dlaczego warto organizować spotkania biznesowe w hotelu?
Posiedzenia z kontrahentami i szkolenia pracownicze są nieodłączną częścią prowadzenia biznesu. Mimo tego nie w każdej firmie da się takie spotkania zorganizować. Nawet jeśli w budynku znajduje się sala konferencyjna, nie zawsze warunki do prowadzenia rozmów są sprzyjające. Poza tym powszechnie wiadomo, że neutralny grunt wpływa na powodzenie negocjacji, dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na organizację spotkań biznesowych np. w hotelach. Dlaczego takie rozwiązanie się sprawdza?
Jak dobrze wypocząć po konferencji?
Work-life-balance to koncepcja umiejętnego zarządzania czasem, której celem jest uzyskanie równowagi pomiędzy pracą zawodową a odpoczynkiem. Wyjazdy na konferencje i szkolenia to doskonała okazja, by tę koncepcję wdrożyć w życie. Zwłaszcza jeśli spotkania biznesowe odbywają się w malowniczych okolicznościach lub bogatych w atrakcje hotelach. Jak zrelaksować się po intensywnym dniu pracy? Oto nasze propozycje, jak wypoczywać po konferencjach.
Jak powinna wyglądać obsługa hotelowa?
Dobry hotel to taki, w którym goście czują się komfortowo. Ich oczekiwania musi spełniać przede wszystkim standard pokojów i apartamentów. Nie mniej ważna jest też jednak sprawna obsługa. Recepcjoniści, managerowie oraz osoby dbające o porządek w obiekcie stają się niejako jego wizytówką. To oni mają kontakt z gośćmi i to oni w dużej mierze odpowiadają za renomę hotelu. Ich postawa świadczy o jakości usług, ale także buduje atmosferę w obiekcie. Jacy powinni być? O tym, co powinno wyróżniać dobrą obsługę hotelową, piszemy poniżej.
Dlaczego warto wybrać na wypoczynek hotel nad morzem?
Bałtyk o każdej porze roku zachwyca tak samo i gwarantuje moc atrakcji dla turystów. Są tacy, którzy uwielbiają spędzać czas na plaży latem, ale i tacy, którzy wybierają nadmorskie spacery poza sezonem, kiedy nad Bałtykiem nie ma tłumów. Niezależnie od tego, w którym terminie wybierzesz się nad morze, rozważ wybór hotelu w niedalekiej odległości od plaży. Sprawdź, dlaczego taka opcja jest korzystna i dowiedz się, z jakiego powodu wypoczynek w hotelu nad morzem jest lepszy od tego w centrum miejskich kurortów wypoczynkowych.